درآمدزایی از اینستاگرام

میدونستی با افزایش فالوور فعال میتونی کسب درآمد کنی از اینستاگرام میگی چطوری؟! ما بهت میگیم…
اینستاگرام کار خودشو با اشتراک گذاری عکس شروع کرد به مرور قابلیت های زیادی در بخش های مختلف گسترش داد مثل اشتراک گذاری ویدیو ۱۵ ثانیه ای…همین امر باعث شد که کاربران بیزینسشون را گسترش دهند واز طریق این شبکه اجتماعی درآمد زایی کنند.

برای این منظور ۳ کار را باید در ابتدا انجام دهید.

۱. افزایش تعداد فالوورها: افزایش فالوور شما در واقع همان مشتری های شما هستند درواقع باید دنبال راهی برای افزایش فالور واقعی باشید یعنی همان گسترش مشتری هایتان. افرادی که واقعی هستند و فعالیت دارند در اینستاگرام..

۲. استفاده از هشتگ: با اینکار فالوورها به راحتی شما را پیدا میکنند و کارهای شما را دنبال میکنند.

۳. در اینستاگرام فروش راه اندازی کنید: عکس یا ویدیو، تیزر تبلیغاتی از محصولاتتون تهیه کنید وبه اشتراک بذارید و محصولات یا کارهای خود را به مردم معرفی کنید تا مشتری را وسوسه کنید.

بعداز اینکه صفحه مورد نظرتو ایجاد کردی وشروع به فعالیت کردی، ما روش هایی بهت معرفی میکنیم تا به سرعت پیشرفت کنی:

۱. از سایت یا وبلاگ استفاده کنید: با اینکار مخاطبانی که از سایت یا وبلاگ شمارا دنبال میکنند در اینستاگرام هم شما را دنبال میکنند( آدرس اینستاگرامتان را در سایت یا وبلاگ ذکر کنید)
۲. تگ کردن دوستان: از این قابلیت اینستاگرام هوشمندانه استفاده کنید زیرا با این کار به مخاطبین دوستانتان هم معرفی می شوید.

۳. تصاویری که به اشتراک میگذارید به همراه توضیح باشد: با اینکار بیننده میداند موضوع یا هدف تصاویری که منتشر کردید چیست. سعی کنید لحن دوستانه و ساده داشته باشید تا تاثیر گذار باشد.
۴. استفاده از هشتگ کلمات در توضیحاتی که در متن می نویسید: هشتگ را در کلمات کلیدی مربوط به فروش یا برند خودتان بزنید. مثلا اگر حیطه فعالیت شما هنری است کافی است همین کلمه را در #هشتگ تایپ کنید ( #هنری).

۵. از متن های کوتاه و تاثیر گذار استفاده کنید طوری که بیننده را تحت تاثیر قرار دهید.

۶. به کامنت های مخاطبین پاسخ دهید: با اینکار با مخاطبینتون بیشتر در ارتباط هستید.
۷. تصاویر با کیفیت و ویدیو های خاص تهیه کنید( ویدیو ۱۵ ثانیه ای خلاقانه تاثیر گذار تهیه کنید).

۸. دیگران را دنبال کنید: افرادی را دنبال کنید که به هدف و فعالیت کاری شما نزدیک باشند.

۹. هویت واقعی و معتبر داشته باشید.

۱۰. خلاق باشید: سعی کنید که صفحه ای خلاق و انگیزه بخش داشته باشید. مثلا برای چند هزارمین لایک یا فالو، تخفیف یا پیشنهاد هیجان انگیز یا جایزه در نظر بگیرید تا مشتری را به وجه بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *