اهمیت خرید فالوور اینستاگرام

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار مناسبی است؟
همانطور که می دانید یکی از بزرگترین و بهترین فضاهای کسب درآمد ، اینترنت است. نقش پررنگ رسانه ای به نام اینستاگرام در این زمینه انکارناپذیر بوده و این فضای عظیم با بیش از ۲۵ میلیون کاربر ایرانی ، پتانسیل بسیار بالایی برای رسیدن به اهداف هر نوع کسب و کاری می تواند باشد.

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار مناسبی است؟
آیا خرید لایک واقعی ، خرید بازدید واقعی ، خرید فالوور فعال و…. برای پیجمان تاثیری دارد؟
برای اینکه در اینستاگرام به درآمد برسم چه باید کرد؟
و ….
پاسخ همه ی این سوال ها و نظیر آن را در ادامه خواهیم یافت.

همانطور که می دانید یکی از بزرگترین و بهترین فضاهای کسب درآمد ، اینترنت است. نقش پررنگ رسانه ای به نام اینستاگرام در این زمینه انکارناپذیر بوده و این فضای عظیم با بیش از ۲۵ میلیون کاربر ایرانی ، پتانسیل بسیار بالایی برای رسیدن به اهداف هر نوع کسب و کاری می تواند باشد.
با بررسی فروشگاه ها و برند های معتبر و حتی کسب و کارهای کوچک خانگی موفق، در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام ، به راحتی می توان برخی اقدامات اولیه و مورد نیاز جهت راه اندازی این نوع کسب و کارها را متوجه شد که در واقع از آن ها به نوعی به عنوان “پیش نیاز” یاد می شود. یکی از این پیش نیازها داشتن حساب کاربری فعال و پویا در اینستاگرام است ، بطوری که هر کاربر جدیدی که وارد حساب کاربری شما می شود راغب به دنبال کردن پیجتان شود ، بتواند به مجموعه شما اعتماد کند ، در نهایت از مشتریان شما شده و حتی به اطرافیان خود معرفی کند.

چگونه در اینستاگرام اعتبار پیجمان را افزایش دهیم:

در ابتدا لازم به ذکر است پیج هایی که از سمت اینستاگرام تایید شده اند و اصطلاحا تیک آبی دریافت کرده اند ، خب حسابشان از بقیه جداست و عملا چنین دغدغه ای ندارند (این نوع تاییدیه، مخصوص برخی نهادهای عمومی، افراد مشهور و برندهاست) ولی در مابقی موارد که خیلی از ما شامل این گروه هستیم باید نکات ابتدایی اما کلیدی را در این راه بدانیم و شروع مناسبی داشته باشیم، اکنون چند فاکتور مهم برای افزایش اعتبار پیج را با هم مورد بررسی قرار می دهیم:

• لوگو و اطلاعات تماس
همواره لوگوی اختصاصی خود را برای پیج تجاری خود انتخاب و استفاده کنید تا در ذهن مخاطبین شما ماندگار شود ، حساب کاربری خود را از حالت شخصی به بیزینس (تجاری) تغییر دهید تا بتوانید اطلاعات تماس خود را جهت ارتباط و اعتماد سازی برای دنبال کنندگانتان قرار داده همچنین آمار کلی پیج اعم از تعداد بازدید ها از پیجتان ، تعداد بازدیدهایی که پست شما در اکسپلور ( قسمت سرچ اینستاگرام) و … را جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری های آینده داشته باشید.

• تعداد و کیفیت فالوورهای یک پیج و راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام :
برای همه ما پیش آمده که وقتی وارد یک پیج اینستاگرام می شویم در ابتدا تعداد دنبال کننده ها یا همان فالوورهای آن پیج را می بینیم و فاکتور مهمی برایمان است تا آن را دنبال بکنیم یا خیر! روند افزایش فالوور به صورت طبیعی مطمعنا طولانی و زمانبر خواهد بود ، برای سرعت بخشیدن به این امر می توان کارهایی نظیر موارد پیش رو را انجام داد: فالوو و آنفالو کردن دیگران ( البته این کار برای هر روز محدود است و بیش از حد اگر شود به مدت چند روز از سمت اینستاگرام بلاک خواهید شد) ، تبلیغ پیج شما در پیج های معتبر (معمولا شامل هزینه زیادی می باشد) ، تبلیغ در وبسایت خود یا دیگران و همچنین تبلیغ آن در بنر ها و کارت های ویزیت ، قرار دادن پست های جذاب و مفید بهمراه هشتگ های مناسب به صورت روزانه و… .

همه ی موارد ذکر شده بسیار خوب و کمک کننده خواهند بود اما زمانبر بودن آن برای رسیدن به هدف ، بر کسی پوشیده نیست، لذا در این شرایط خرید فالوور واقعی اینستاگرام (یعنی فالووری که با ایمیل واقعی ساخته شده تا پیج شما از سمت اینستاگرام بلاک نشود) می تواند مفید باشد اما سوالی که پیش می آید این است که با توجه به فعال نبودن این فالوور ها، چه کمکی به ما می کند!؟ بله این فالوور ها فعال نیستند ، لایک نمیکنند و بازدیدی ندارند اما به راستی موجب افزایش اعتبار پیج می شوند و اگر این خرید و افزایش به صورت تدریجی و طبیعی باشد بسیار کمک کننده خواهد بود. به یاد داشته باشید که تنها راه افزایش فالوور فعال استفاده از ربات های فالوو و آنفالو بوده که در جدیدترین پروتکل های امنیتی اینستاگرام از سال ۲۰۱۹ به طور کل ربات های افزایش فالوور از سمت اینستاگرام کاملا شناسایی شده و غیر قابل استفاده شده اند ، با این وجود ربات هایی هم دیده شده اند که همچنان قابل استفاده هستند اما برای این موضوع هم سختگیری هایی لحاظ شده و پیج هایی که از ربات استفاده کنند را اینستاگرام بلاک خواهد کرد.

• تعداد بازدید ها ، لایک ها و کامنت های هر پست
مطمعنا پیجی که مورد استقبال باشد و معتبر باشد تعداد بازدید و لایک پست ها و همچنین کامنت های هر پست با توجه به تعداد فالوورهای آن مقدار قابل مشخص و قابل قبولی خواهند بود. برای استارت کار تا زمانی که به مرور فالوورهای فعالتان بیشتر شود می توانید به خرید لایک اینستاگرام ، کامنت و بازدید از وبسایت معتبر مای فالو ۹۸ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *